V Морозівські читання «Тьюторство як засіб інтернаціоналізації освітньо-наукового простору вищої школи»_18-19.10.2018

Деталі
Батьківська категорія: Меню подій

2

18−19 жовтня 2018 р в університеті імені М.П.Драгоманова відбулися V Морозівські читання «Тьюторство як засіб інтернаціоналізації освітньо-наукового простору вищої школи», які були організованікафедрою педагогіки і психології вищої школи (зав. кафедри д-р пед.н., професор Н.М.Демяненко).

До участі у роботі конференції, яка стала майданчиком для обговорення позицій тьюторства в українських університетах, залучилися і викладачі кафедри іноземних мов факультету природничо-географічної освіти та екології: д-р філол. наук, професор Іваненко Світлана Мар'янівна (доповідь  "Організація якісного тьюторства в освітній системі України"); декан ф-ту природничо-географічної освіти та екології НПУ імені М.П.Драгоманова, к.пед.н., доцент Турчинова Ганна Володимирівна (доповідь "Методика підготовки тьюторів іншомовної освіти"); к.пед.н., доцент, завідувач кафедри іноземних мов Яременко-Гасюк Олена Олександрівна (доповідь "Взаємодія лектора і тьютора у процесі іншомовної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання"); к.пед.н., доцент Петько Людмила Василівна (доповідь "Організація процесу викладання іноземної мови на засадах партнерства в умовах університету"); к.пед.н., ст. викладач Смольнікова Олена Геннадіївна (доповідь "Автономне навчання студентів іноземної мови в умовах університету"); викладач  Панасенко Марина Юріївна (доповідь "Підготовка майбутніх тьюторів до роботи з підлітками в міні-групах з метою розвитку їх творчого мислення"); зав. лабораторії кафедри іноземних мов Іванова Інга Михайлівна (доповідь "Взаємодія тьютора і викладача іноземної мови в організації туристсько-краєзнавчої діяльності студентів в умовах університету").

До участі в конференції долучилися і студенти-третьокурсники, майбутні географи: Семчук Богдана, Сохацький Ігор, Недбайло Маріанна, Луковець Тетяна, Баєваська Ірина та Федоренко Ірина, для яких це стало першим досвідом входження до наукового педагогічного простору (див. фоторепортаж заходу).

1

3

4

6

5

7